Mencari Damai Yang Hilang

Kita anak Adam berkongsi kegembiraan, kesedihan & kedamaian

 
QUDWAH HASANAH

HERO MALAYA

MURABBIKU
MALAYSIA HARI INI
HALWA TELINGA
Salam Perkenalan
Saturday, June 6, 2009
Assalamualaikum wbt...

SALAM IKHLAS PENUH UKHUWAH

Alhamdulillah, akhirnya berjaya juga ku menulis di blog sendiri ;-) Terasa puas dapat menyusun jari jemari menaip luahan, perasaan serta pendapat hati diruang tanpa had ini. Sudah lama terbenam perasaan ingin mempunyai blog sendiri sebagai wadah dan tempat untuk diriku yang kerdil ini melemparkan pandangan/pendapat jua pengalaman diri sebagai tatapan bersama. Namun, kekuatan untuk menulis tidak hadir pada diri ini sehinggalah hari yang bersejarah ini. bersejarah? iye..bersejarah untuk diriku walaupun bukan untuk orang lain.

Yup, mungkin tulisan ini tidak menarik minat sesiapa & tidak sehebat bloggers lain yang sudah lama bergelumang dengan dunia cyber tanpa batasan ini, namun bukan itu yang ku pentingkan kerna aku menulis bukan kerna nama. aku menulis bukan untuk memberi...tetapi untuk mencari ...mencari damai yang hilang!!!!

Salam Perkenalan,
Asrul al kelantani
posted by Rosairulasrul @ 6:11 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
About Me

Name: Rosairulasrul
Home: Bandar Baru Bangi, Selangor, Malaysia
About Me: Aku anok kelate yang menumpang di negeri orang. merupakan bekas pelajar SMKA Falahiah, Pasir Pekan sebelum merantau ke matrikulasi Kuala Pilah sehingga menggenggam ijazah sarjanamuda Kejuruteraan Elektrik & Elektronik di UKM. Namun, hatiku belum tenang...selagi belum kutemu damai yang hilang...........
See my complete profile
Masa Itu Emas
BERITA BANGI
Previous Post
Archives
Jadual Kehadiran

Powered by

BLOGGER

© 2005 Mencari Damai Yang Hilang Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures